![](https://static.wixstatic.com/media/f2ac30_68bfecd4ea394125934809efec593e4df000.jpg/v1/fill/w_37,h_21,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/f2ac30_68bfecd4ea394125934809efec593e4df000.jpg)
![logo_wlh_color.png](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_b941a4f36c5f4e65b7e71d241a4aedc6~mv2.png/v1/fill/w_117,h_112,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/logo_wlh_color.png)
Rekrutacja
2024/2025
![](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_55bf999e60db478fb803ad1989bd5f0d~mv2.jpg/v1/fill/w_100,h_100,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8b307f_55bf999e60db478fb803ad1989bd5f0d~mv2.jpg)
REKRUTACJA MAJ 2024
Opłata za udział w całym cyklu zajęć wynosi 200 złotych
Opłatę rekrutacyjną należy wnosić wyłącznie gotówką w Sekretariacie Szkoły
w godzinach pracy sekretariatu w dowolnym terminie od poniedziałku 22 kwietnia do czwartku 17 maja
2024 r.
Sekretariat otwarty jest w godzinach:
poniedziałek – czwartek w godzinach 08:00 – 16:00 piątki w godzinach 08:00 – 14:00
tel. 22 670 21 42.
![](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_574d70e46c7f4fb1a64c9df254822ec7~mv2.jpg/v1/fill/w_62,h_41,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8b307f_574d70e46c7f4fb1a64c9df254822ec7~mv2.jpg)
Dowiedz się więcej o zasadach rekrutacji
Dowiedz się więcej o opłatach za szkołę
![292294_10150644984143757_1332747006_n_ed](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_351d452c7f5546be921361a07cf93dda~mv2.jpg/v1/fill/w_123,h_92,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8b307f_351d452c7f5546be921361a07cf93dda~mv2.jpg)
Pierwszy etap: OBOWIĄZKOWY udział w trzech zajęciach rekrutacyjnych
ZAPISY od poniedziałku 15 kwietnia do środy 15 maja 2024 roku
Na zajęcia należy zapisać się wysyłając dane swoje oraz dane jednego z rodziców/opiekunów: imię, nazwisko, numer telefonu i adres email na adres sekretari@bednarska.edu.pl
Terminy zajęć rekrutacyjnych:
wtorek 21 maja godz. 17:30
sobota 25 maja godz. 11:00
Myszy i Ludzie - tekst na zajęcia z polskiego
Drugi etap: przygotowanie pracy pisemnej
Należy napisać pracę na jeden wybrany temat ze wszystkich tematów proponowanych na trzech kolejnych
zajęciach.
Termin odsyłania prac: do niedzieli 2 czerwca 2024 r.
Prace należy wysłać na adres sekretari@bednarska.edu.pl
Trzeci etap: rozmowa na temat przygotowanej pracy
Rozmowy będą odbywać się w wyznaczonych kandydatom i kandydatkom terminach w dniach 3-14
czerwca 2024 r.
![received_404995530317161.jpeg](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_82aa13e192c24ec7a52c8e83e7a84be4~mv2.jpeg/v1/fill/w_123,h_92,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8b307f_82aa13e192c24ec7a52c8e83e7a84be4~mv2.jpeg)
![received_340558719980260.jpeg](https://static.wixstatic.com/media/8b307f_ae283936c7c64b9cb8d0eb13a0b56216~mv2.jpeg/v1/fill/w_122,h_92,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8b307f_ae283936c7c64b9cb8d0eb13a0b56216~mv2.jpeg)
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
Zobacz jak wyglądała rekrutacja w zeszłych latach: